Polityka Prywatności (RODO)

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych


I Informacje ogólne

  1. Administratorem danych przetwarzanych w ramach serwisu, dostępnego pod adresem https://www.emumed.pl (Serwis) jest:
  2. Med Management Elżbieta Ornatowska-Urbaniak, ul. Świętej Katarzyny 35/6, 55-011 Siechnice, NIP: 8961336892

- dalej łącznie jako Administrator.

  1. Kontakt z Administratorem jest możliwy:
  2. korespondencyjnie (na podany adres siedziby Administratora),
  3. e-mailem: kontakt@emumed.pl
  4. Przetwarzanie danych w ramach Serwisu odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) oraz ustawą z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej.
  5. W toku korzystania z Serwisu dochodzi do gromadzenia:
  6. danych osobowych, przekazywanych przez użytkowników Serwisu,
  7. danych przetwarzanych automatycznie.
  8. Cel i zakres danych osobowych, wykorzystywanych przez Administratora, został szczegółowo wskazany w dalszej części dokumentu.

II Dane osobowe – informacje podstawowe

  1. Informacje zawarte w tym rozdziale Polityki prywatności odnoszą się do wszystkich sytuacji, w których dochodzi do przetwarzania danych osobowych w ramach Serwisu.
  2. Dane osobowe nie są wykorzystywane do podejmowania opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.
  3. Osoby, których dane Administrator przetwarza w związku z korzystaniem z Serwisu, mogą złożyć do Administratora wniosek o:
  4. dostęp do danych osobowych (informację o przetwarzanych danych lub kopię danych),
  5. sprostowanie danych (gdy Administrator posiada nieprawidłowe dane),
  6. przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO),
  7. usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych

 – na zasadach określonych w RODO.

  1. Niezależnie od praw wymienionych w ust. 4 powyżej użytkownik Serwisu może
  2. w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych, jeśli podstawą prawną ich wykorzystania jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Użytkownik Serwisu może także wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO), jeżeli uważa, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej UODO pod adresem https://uodo.gov.pl/pl/492/2464.
  4. Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, dane osobowe Administrator może przekazywać (nie licząc osób upoważnionych przez Administratora) innym podmiotom, w szczególności: podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, podmiotom przetwarzającym je w imieniu Administratora (np. dostawcom usług technicznych lub podmiotom świadczącym usługi doradcze) oraz innym administratorom (np. kancelariom prawnym lub notarialnym).
  5. W zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania Serwisu i świadczonych za jego pośrednictwem usług Administrator może przekazywać dane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Kontrahenci, z usług których korzysta w takich sytuacjach Administrator, gwarantują wysoki stopień ochrony danych osobowych, zapewniony w szczególności przez stosowanie standardowych klauzul umownych, przyjętych przez Komisję Europejską lub w inny, wskazany w rozdziale V RODO sposób.
  6. Źródłem danych osobowych, przetwarzanych przez Administratora w ramach Serwisu, jest sam użytkownik. Administrator może ponadto przetwarzać:
  7. dane innych osób, przekazane przez użytkownika Serwisu,
  8. dane osobowe pozyskane od podmiotów, współpracujących z Administratorem,
  9. dane pozyskane ze źródeł powszechnie dostępnych, np. w Krajowego Rejestru Sądowego lub stron internetowych.

III Dane osobowe – informacje szczegółowe

III A Formularz kontaktowy

  1. Administrator przetwarzane dane osobowe (imię, nazwisko, dane kontaktowe, inne dane przekazane przez użytkownika) za pośrednictwem formularza kontaktowego.
  2. Dane są przetwarzane w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszeń i realizacji zapytania, w tym prowadzenia komunikacji i udzielania odpowiedzi na pytania zadawane za pośrednictwem formularza (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes). Przekazanie szczególnych kategorii danych w rozumieniu art. 9 RODO (np. informacji o stanie zdrowia) odbywa się za zgodą osoby na ich wykorzystanie do obsługi zgłoszeń i realizacji zapytania (art. 9 ust. 2 lit. a RODO – zgoda).
  3. Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla obsługi zgłoszeń i realizacji zapytania. Odmowa przekazania danych może się wiązać z brakiem możliwości obsługi zgłoszeń i realizacji zapytania.
  4. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do obsługi zgłoszeń i realizacji zapytania lub do momentu ewentualnego wycofania zgody (w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody).
  5. Wycofanie zgody (w przypadku danych przetwarzanych na jej podstawie) może odbyć się w szczególności przez kontakt z Administratorem lub IOD (za pośrednictwem wskazanych powyżej danych kontaktowych). Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.

III B Kontakt mailowy lub telefoniczny

  1. Administrator przetwarzane dane osobowe (imię, nazwisko, dane kontaktowe, inne dane przekazane przez użytkownika) za pośrednictwem kontaktu mailowego lub telefonicznego.
  2. Dane są przetwarzane w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszeń i realizacji zapytania, w tym prowadzenia komunikacji i udzielania odpowiedzi na pytania zadawane za pośrednictwem formularza (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes). Przekazanie szczególnych kategorii danych w rozumieniu art. 9 RODO (np. informacji o stanie zdrowia) odbywa się za zgodą osoby na ich wykorzystanie do obsługi zgłoszeń i realizacji zapytania (art. 9 ust. 2 lit. a RODO – zgoda).
  3. Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla obsługi zgłoszeń i realizacji zapytania. Odmowa przekazania danych może się wiązać z brakiem możliwości obsługi zgłoszeń i realizacji zapytania.
  4. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do obsługi zgłoszeń i realizacji zapytania lub do momentu ewentualnego wycofania zgody (w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody).
  5. Wycofanie zgody (w przypadku danych przetwarzanych na jej podstawie) może odbyć się w szczególności przez kontakt z Administratorem lub IOD (za pośrednictwem wskazanych powyżej danych kontaktowych). Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.

III D Marketing

  1. Administrator przetwarzane dane osobowe (imię, nazwisko, dane kontaktowe, inne dane przekazane przez użytkownika) za pośrednictwem kontaktu mailowego lub telefonicznego.
  2. Dane są przetwarzane w zakresie niezbędnym do:
  3. prowadzenia komunikacji marketingowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej (w szczególności poczty elektronicznej, połączeń telefonicznych, wiadomości SMS) na podstawie odrębnej zgody na przetwarzanie danych w tym celu (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – „zgoda”;
  4. realizacji marketingu bezpośredniego, w tym przesyłania informacji o produktach i usługach Administratora oraz podmiotów trzecich współpracujących
  5. z Administratorem (np. partnerów handlowych), w tym personalizacji treści marketingowych, tj. przygotowania i zaprezentowania oferty dopasowanej do Państwa preferencji (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes” - z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo komunikacji elektronicznej.
  6. Przekazanie danych jest dobrowolne.
  7. Dane będą przetwarzane do momentu ewentualnego wycofania zgody (w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody).
  8. Wycofanie zgody może odbyć się w szczególności przez kontakt z Administratorem (za pośrednictwem wskazanych powyżej danych kontaktowych). Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.

IV Media społecznościowe

IV A Facebook
  1. Med Management Elżbieta Ornatowska-Urbaniak, ul. Świętej Katarzyny 35/6, 55-011 Siechnice, NIP: 8961336892 jest administratorem danych osobowych użytkowników korzystających z produktów i usług oferowanych przez Meta Platforms Ireland Limited z siedzibą: 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia (Meta), którzy odwiedzają stronę Administratora, dostępną pod adresem: (Fanpage). Jako Administrator odpowiada za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.
  2. Administrator przetwarza dane osobowe użytkowników, którzy korzystając z produktów
  3. i usług firmy Meta, odwiedzają Fanpage. Dane te są przetwarzane:
  4. w związku z prowadzeniem Fanpage’a, w tym w celu promowania własnej marki (art. 6 ust. 1 lit. f RODO - "prawnie uzasadniony interes");
  5. w celu udzielenia odpowiedzi na pytania zadawane za pośrednictwem Messengera lub innych usług oferowanych przez firmę Meta (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”; w przypadku przekazywania przez użytkownika szczególnych kategorii danych (np. informacji o stanie zdrowia), oświadcza on, że wyraża zgodę na ich wykorzystanie w celu właściwej obsługi zgłoszenia i realizacji zapytania, w tym prowadzenia komunikacji i udzielania odpowiedzi (podstawa prawna - art. 9 ust. 2 lit. a RODO) - "zgoda".
  6. Administrator ma prawo do przetwarzania:
  7. publicznie dostępnych danych osobowych (takich jak nazwa użytkownika, zdjęcie profilowe, status aktywności na Facebooku lub w Messengerze), treści komentarzy i innych informacji publicznie udostępnianych przez użytkownika korzystającego z produktów i usług firmy Meta,
  8. danych osobowych, których dostarcza użytkownik odwiedzający Fanpage, w tym gromadzenia informacji udostępnianych w profilu użytkownika oraz innych treści, komentarzy, wiadomości i komunikatów (np. zdjęć, danych kontaktowych, miejsca zamieszkania, informacji na temat zainteresowań lub przekonań światopoglądowych itp.),
  9. innych danych osobowych przekazanych przez użytkowników w treści wiadomości za pośrednictwem Messengera lub innych usług firmy Meta (w tym danych kontaktowych, danych o stanie zdrowia itp.) w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie lub w celu realizacji prośby o kontakt.
  10. Zakres przetwarzania danych osobowych, szczegółowe cele oraz prawa i obowiązki użytkownika korzystającego z produktów i usług firmy Meta wynikają wprost z:
  11. regulaminu Facebooka (dokument jest dostępny pod adresem https://www.facebook.com/legal/terms) oraz
  12. „Zasad dotyczących danych” (dokument jest dostępny pod adresem https://www.facebook.com/policy) lub
  13. przepisów prawa

- oraz doprecyzowywane są w wyniku działań podejmowanych przez użytkownika na portalu społecznościowym Facebook.

  1. Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
  2. czas do momentu wyrażenia sprzeciwu (lub usunięcia konta użytkownika Facebooka),
  3. czas do momentu cofnięcia zgody (lub usunięcia konta użytkownika Facebooka). Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych
  4. w okresie, gdy zgoda obowiązywała;
  5. okres niezbędny do obsługi zapytania wysłanego przez użytkownika za pośrednictwem Messengera lub innych usług firmy Meta.
  6. Katalog odbiorców danych osobowych przetwarzanych przez Administratora wynika przede wszystkim z zakresu produktów i usług, z jakich korzysta użytkownik Facebooka, ale również ze zgody użytkownika lub z przepisów prawa. Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Administrator może przekazać dane osobowe użytkownika odwiedzającego Fanpage – oprócz osobom upoważnionym przez Administratora – innym podmiotom, w tym podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym usługi doradcze (w tym kancelariom prawnym) oraz kontrahentom realizującym usługi na rzecz Administratora na podstawie zawartych umów.
  7. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych użytkownika korzystającego
  8. z produktów i usług firmy Meta do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (do krajów innych niż kraje Unii Europejskiej oraz Islandia, Norwegia i Liechtenstein).
  9. Administrator może przetwarzać dane osobowe użytkowników korzystających z produktów i usług firmy Meta, którzy odwiedzają Fanpage, w celu analizy sposobu korzystania przez użytkowników ze strony Administratora oraz powiązanych z nią treści (prowadzenia statystyk) – w przypadku gdy korzystanie przez użytkowników z Fanpage’a i treści z nim powiązanych wywołuje utworzenie zdarzenia do statystyk strony, z którym wiąże się przetwarzanie danych osobowych (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes".
  10. W przypadku danych osobowych przetwarzanych w celu prowadzenia statystyk dotyczących podejmowanych przez użytkownika na Fanpage’u działań (w tym obserwowanie lub zaprzestanie obserwowania strony, polecenie strony w poście lub komentarzu, polubienie strony lub posta, anulowanie polubienia), Med Management Elżbieta Ornatowska-Urbaniak jest administratorem danych osobowych użytkowników. Rodzaje danych i zakres ich przetwarzania oraz zasady ochrony prywatności i prawa użytkowników, zostały wskazane szczegółowo:
  11. w niniejszym dokumencie,
  12. w dokumencie „Zasady dotyczące danych”, dostępnym pod adresem: https://www.facebook.com/policy,
  13. w dokumencie „Informacje o statystykach strony”, dostępnym pod adresem:

https://www.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum.

  1. Odpowiedzialność za powiadomienie użytkowników korzystających z produktów i usług firmy Meta o przetwarzaniu danych na potrzeby statystyk strony oraz za umożliwienie im egzekwowania swoich praw zgodnie z RODO ponosi firma Meta (informacje o danych wykorzystywanych do tworzenia statystyk strony zostały udostępnione na stronie:

https://www.facebook.com/legal/terms/information_about_page_insights_data.

  1. Z inspektorem ochrony danych Facebooka można skontaktować się za pośrednictwem formularza, który został udostępniony na stronie:

https://www.facebook.com/help/contact/540977946302970.

IV B Instagram
  1. Med Management Elżbieta Ornatowska-Urbaniak, ul. Świętej Katarzyny 35/6, 55-011 Siechnice, NIP: 8961336892 jest administratorem danych osobowych użytkowników korzystających
  2. z produktów i usług oferowanych przez firmę Meta w ramach serwisu Instagram, którzy odwiedzają Profil Instagram, (Profil Instagram). Jako Administrator odpowiada za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.
  3. Administrator przetwarza dane osobowe użytkowników, którzy korzystając z produktów
  4. i usług firmy Meta, odwiedzają Profil Instagram. Dane te są przetwarzane:
  5. w związku z prowadzeniem Profilu Instagram, w tym w celu promowania własnej marki (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes";
  6. w celu udzielenia odpowiedzi na pytania zadawane za pośrednictwem Instagrama lub innych usług oferowanych przez firmę Meta (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”; w przypadku przekazywania przez użytkownika szczególnych kategorii danych (np. informacji o stanie zdrowia), oświadcza on, że wyraża zgodę na ich wykorzystanie w celu właściwej obsługi zgłoszenia i realizacji zapytania, w tym prowadzenia komunikacji i udzielania odpowiedzi (podstawa prawna - art. 9 ust. 2 lit. a RODO) - "zgoda".
  7. Administrator ma prawo do przetwarzania:
  8. publicznie dostępnych danych osobowych (takich jak nazwa użytkownika, zdjęcie profilowe, status aktywności na Instagramie), treści komentarzy i innych informacji publicznie udostępnianych przez użytkownika korzystającego z produktów i usług firmy Meta w ramach Instagrama,
  9. danych osobowych, których dostarcza użytkownik odwiedzający Profil Instagram,
  10. w tym gromadzenia informacji udostępnianych w profilu użytkownika oraz innych treści, komentarzy, wiadomości i komunikatów (np. zdjęć, danych kontaktowych, miejsca zamieszkania, informacji na temat zainteresowań lub przekonań światopoglądowych itp.),
  11. innych danych osobowych przekazanych przez użytkowników w treści wiadomości za pośrednictwem Instagramu lub innych usług firmy Meta (w tym danych kontaktowych, danych o stanie zdrowia itp.) w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie lub w celu realizacji prośby o kontakt.
  12. Zakres przetwarzania danych osobowych, szczegółowe cele oraz prawa i obowiązki użytkownika korzystającego z produktów i usług firmy Meta wynikają wprost z:
  13. regulaminu Instagramu (dokument jest dostępny na stronie: https://help.instagram.com/581066165581870) oraz
  14. "Zasad ochrony prywatności" (dokument jest dostępny na stronie: https://privacycenter.instagram.com) lub
  15. przepisów prawa

- oraz doprecyzowywane są w wyniku działań podejmowanych przez użytkownika na portalu społecznościowym Instagram.

  1. Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
  2. czas do momentu wyrażenia sprzeciwu (lub usunięcia konta użytkownika Instagrama),
  3. czas do momentu cofnięcia zgody (lub usunięcia konta użytkownika Instagrama). Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych
  4. w okresie, gdy zgoda obowiązywała;
  5. okres niezbędny do obsługi zapytania wysłanego przez użytkownika za pośrednictwem Instagrama lub innych usług firmy Meta.
  6. Katalog odbiorców danych osobowych przetwarzanych przez Administratora wynika przede wszystkim z zakresu produktów i usług, z jakich korzysta użytkownik Instagrama, ale również ze zgody użytkownika lub z przepisów prawa. Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Administrator może przekazać dane osobowe użytkownika odwiedzającego Profil Instagram – oprócz osobom upoważnionym przez Administratora – innym podmiotom, w tym podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym usługi doradcze (w tym kancelariom prawnym) oraz kontrahentom realizującym usługi na rzecz Administratora na podstawie zawartych umów.
  7. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych użytkownika korzystającego
  8. z produktów i usług firmy Meta do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (do krajów innych niż kraje Unii Europejskiej oraz Islandia, Norwegia i Liechtenstein).
  9. Administrator może przetwarzać dane osobowe użytkowników korzystających z produktów i usług firmy Meta, którzy odwiedzają Profil Instagram, w celu analizy sposobu korzystania przez użytkowników ze strony Administratora oraz powiązanych z nią treści (prowadzenia statystyk) – w przypadku gdy korzystanie przez użytkowników z Profilu Instagram i treści z nim powiązanych wywołuje utworzenie zdarzenia do statystyk strony, z którym wiąże się przetwarzanie danych osobowych (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes".
  10. W przypadku danych osobowych przetwarzanych w celu prowadzenia statystyk dotyczących podejmowanych przez użytkownika na Profilu Instagram działań (w tym obserwowanie lub zaprzestanie obserwowania Profilu Instagram, polecenie Profilu Instagram w poście lub komentarzu, polubienie Profilu Instagram lub posta, anulowanie polubienia), oraz Meta są wspólnymi administratorami danych osobowych użytkowników. Rodzaje danych i zakres ich przetwarzania oraz zasady ochrony prywatności i prawa użytkowników, zostały wskazane szczegółowo:
  11. w niniejszym dokumencie,
  12. w dokumencie "Zasady ochrony prywatności", dostępnym pod adresem: https://privacycenter.instagram.com/policy,
  13. w dokumencie "Informacje o statystykach strony", dostępnym pod adresem: https://www.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum.
  14. Odpowiedzialność za powiadomienie użytkowników korzystających z produktów i usług firmy Meta o przetwarzaniu danych na potrzeby statystyk strony oraz za umożliwienie im egzekwowania swoich praw zgodnie z RODO ponosi firma Meta (informacje o danych wykorzystywanych do tworzenia statystyk strony zostały udostępnione na stronie:

https://www.facebook.com/legal/terms/information_about_page_insights_data).

  1. Z inspektorem ochrony danych firmy Meta można skontaktować się za pośrednictwem formularza, który został udostępniony na stronie: https://www.facebook.com/help/contact/540977946302970.

V Dane gromadzone automatycznie

  1. Korzystanie z Serwisu wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, które są automatycznie zapisywane w dziennikach zdarzeń.
  2. Dane zapisywane w dziennikach zdarzeń:
  3. obejmują w szczególności następujący zakres: adres IP, z którego nastąpiło połączenie, adres URL żądania, nazwa domeny, typ przeglądarki, data i czas połączenia, źródło i liczba połączeń, otwierane strony w ramach Serwisu oraz czas na nich spędzony, liczba kliknięć,
  4. nie są kojarzone z konkretnymi osobami,
  5. są dostępne jedynie dla osób, którym Administrator zezwolił na administrację Serwisem,
  6. są wykorzystywane w celach administracyjnych, w szczególności wykrywania zagrożeń, zapewnienia odpowiedniego bezpieczeństwa Serwisu oraz wykonywanie statystyk w celu lepszego poznania sposobu korzystania z Serwisu przez jego użytkowników.
  7. Dane dotyczące sesji użytkowników są wykorzystywane w celu diagnozowania problemów związanych z funkcjonowaniem Serwisu, analizowania ewentualnych naruszeń bezpieczeństwa, zarządzania Serwisem oraz w celu wykonywania statystyk.
  8. Serwis wykorzystuje do swego działania pliki cookies. Więcej informacji na ten temat znajduje się w Polityce cookies, dostępnej pod adresem https://www.emumed.pl

VI Postanowienia końcowe

  1. Polityka prywatności ma charakter informacyjny i dotyczy Serwisu.
  2. W ramach Serwisu mogą znajdować się odnośniki do innych stron internetowych, należących do podmiotów, z którymi Administrator współpracuje lub z usług których korzysta. Strony te mogą przetwarzać dane osobowe, w związku z tym Administrator zaleca zapoznanie się z treścią polityk prywatności lub innych dokumentów poświęconych ochronie danych osobowych, dostępnych na tych stronach.
  3. Administrator dokłada starań, by Polityka prywatności odpowiadała aktualnemu stanowi faktycznemu i prawnemu. O ewentualnych zmianach treści Polityki prywatności Administrator zawiadomi użytkowników w szczególności poprzez wysłanie informacji na ten temat do użytkowników posiadających konto w systemie oraz wyświetlenie informacji w Serwisie, dostępnej dla użytkowników niezalogowanych.
  4. Polityka prywatności w obecnej wersji obowiązuje od 01.05.2025



Polityka Cookies

   Cookies

A.   Na swojej stronie internetowej,wykorzystujemy tzw. cookies, czyli krótkie informacje tekstowe, zapisywane na komputerze, telefonie, tablecie, czy też innym urządzeniu użytkownika. Mogą być one odczytywane przez nasz system, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzystamy (np. Facebooka, Google’a).

B. Cookies spełniają bardzo wiele funkcji na stronie internetowej, najczęściej przydatnych, które postaramy się opisać poniżej (jeżeli informacje są niewystarczające, prosimy o kontakt):

  • zapewnianie bezpieczeństwa — pliki cookies są wykorzystywane w celu uwierzytelniania użytkowników oraz zapobiegania nieupoważnionemu korzystaniu z panelu klienta. Służą zatem do ochrony danych osobowych użytkownika przed dostępem osób nieupoważnionych;
  • wpływ na procesy i wydajność korzystania ze strony internetowej — pliki cookies są wykorzystywane do tego, aby witryna sprawnie działała i aby można było korzystać z funkcji na niej dostępnych, co jest możliwe między innymi dzięki zapamiętywaniu ustawień pomiędzy kolejnymi odwiedzinami na stronie. Dzięki nim można zatem sprawnie poruszać się na stronie internetowej i poszczególnych podstronach;
  • stan sesji — w plikach cookies często są zapisywane informacje o tym, jak odwiedzający korzystają ze strony internetowej, np. które podstrony najczęściej wyświetlają. Umożliwiają również identyfikację błędów wyświetlanych na niektórych podstronach. Pliki cookies służące do zapisywania tzw. „stanu sesji” pomagają zatem ulepszać usługi i zwiększać komfort przeglądania stron;
  • utrzymanie stanu sesji — jeżeli klient loguje się do swojego panelu, to pliki cookies umożliwiają podtrzymanie sesji. Oznacza to, że po przejściu na inną podstronę nie trzeba każdorazowo podawać ponownie loginu i hasła, co sprzyja komfortowi korzystania ze strony internetowej;
  • tworzenie statystyk — pliki cookies są wykorzystywane do tego, aby przeanalizować, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze strony internetowej (jak wielu otwiera stronę internetową, jak długo na niej pozostają, które treści wzbudzają największe zainteresowanie etc.). Dzięki temu można stale ulepszać stronę internetową i dostosowywać jej działanie do preferencji użytkowników. W celu śledzenia aktywności i tworzenia statystyk wykorzystujemy narzędzia Google’a, takie jak Google Analytics; oprócz raportowania statystyk użytkowania witryny pikselowy Google Analytics może również służyć, razem z niektórymi opisanymi powyżej plikami cookies, do pomocy w wyświetlaniu użytkownikowi bardziej trafnych treści w usługach Google (np. w wyszukiwarce Google) i w całej sieci;
  • korzystanie z funkcji społecznościowych — na stronie internetowej posiadamy tzw. pixel Facebooka, który umożliwia polubienie naszego fanpage’a w tym serwisie podczas korzystania z witryny. Jednak, aby to było możliwe, musimy korzystać z plików cookies dostarczanych przez Facebooka.

C. Pana/Pani przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza wykorzystywanie cookies w Pana/Pani urządzeniu, dlatego przy pierwszej wizycie prosimy o wyrażenie zgody na użycie cookies. Jeżeli jednak nie życzy Pan/Pani sobie wykorzystania cookies przy przeglądaniu strony internetowej, można zmienić ustawienia w przeglądarce internetowej — całkowicie blokować automatyczną obsługę plików cookies lub żądać powiadomienia o każdorazowym zamieszczeniu cookies w urządzeniu. Ustawienia można zmienić w dowolnej chwili.

D. Szanując autonomię wszystkich osób korzystających ze strony internetowej, czujemy się jednak w obowiązku uprzedzić, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może spowodować dość poważne trudności w korzystaniu ze strony internetowej, np. w postaci konieczności logowania się na każdej podstronie, dłuższego okresu ładowania się strony, ograniczeń w korzystaniu z funkcjonalności, ograniczeń w polubieniu strony na Facebooku etc.

4.   Prawo wycofania zgody

A. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, w każdej chwili może Pan/Pani tę zgodę cofnąć .

B. Jeżeli chciałby/chciałaby Pan/Pani cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych, to w tym celu należy postępować zgodnie z punktem 10 podpunkt F. Jeżeli przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywało się na podstawie zgody, jej cofnięcie nie powoduje, że przetwarzanie danych osobowych do tego momentu było nielegalne. Innymi słowy, do czasu cofnięcia zgody mamy prawo przetwarzać Pana/Pani dane osobowe i jej odwołanie nie wpływa na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania.

5.   Wymóg podania danych osobowych

A. Podanie jakichkolwiek danych osobowych jest dobrowolne i zależy od Pana/Pani decyzji. Jednakże w niektórych przypadkach podanie określonych danych osobowych jest konieczne, aby spełnić Pana/Pani oczekiwania w zakresie korzystania z usług.

B. Aby zlecić usługę w Hotelu, konieczne jest podanie danych wskazanych w pkt 2 A niniejszej polityki prywatności.

C. Aby mógł/mogła Pan/Pani otrzymać fakturę za usługi, konieczne jest podanie wszystkich danych wymaganych prawem podatkowym — bez tego nie jesteśmy w stanie prawidłowo wystawić faktury.

D. Aby móc się skontaktować z Panem/Panią telefonicznie w sprawach związanych z realizacją usługi, konieczne jest podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail — bez tego nie jesteśmy w stanie nawiązać kontaktu telefonicznego, lub wysłać potwierdzenia rezerwacji.

6.   Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie

Uprzejmie informujemy, że nie dokonujemy zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym w oparciu o profilowanie. Treść zapytania, która jest przesyłana za pośrednictwem formularza, nie podlega ocenie przez system informatyczny.

7.   Odbiorcy danych osobowych

A. Jak większość przedsiębiorców, w swojej działalności korzystamy z pomocy innych podmiotów, co niejednokrotnie wiąże się z koniecznością przekazania danych osobowych. W związku z powyższym, w razie potrzeby, przekazujemy Pana/Pani dane osobowe współpracującym z nami prawnikom, którzy realizują usługi, firmom obsługującym szybkie płatności, firmie księgowej, firmie hostingowej, firmom świadczącym usługi IT, firmie odpowiedzialnej za wysyłanie komunikatów sms, a także firmie ubezpieczeniowej (gdyby zaszła konieczność naprawienia szkody).

B. Oprócz tego, może się zdarzyć, że np. na podstawie właściwego przepisu prawa lub decyzji właściwego organu będziemy musieli przekazać Pana/Pani dane osobowe również innym organom lub podmiotom,.

8.   Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich

A. Jak większość przedsiębiorców, korzystamy z różnych popularnych usług i technologii, oferowanych przez takie podmioty, jak Facebook, Microsoft, Google. Firmy te mają siedziby poza Unią Europejską, a zatem w świetle przepisów RODO są traktowane jako państwa trzecie.

B.  RODO wprowadza pewne ograniczenia w przekazywaniu danych osobowych do państw trzecich, ponieważ skoro nie stosuje się tam, co do zasady przepisów europejskich, ochrona danych osobowych obywateli Unii Europejskiej może być niestety niewystarczająca. Dlatego też każdy administrator danych osobowych ma obowiązek ustalić podstawę prawną takiego przekazywania.

C. Ze swojej strony zapewniamy, że przy korzystaniu z usług i technologii przekazujemy dane osobowe wyłącznie podmiotom ze Stanów Zjednoczonych i wyłącznie takim, które przystąpiły do programu Privacy Shield, na podstawie decyzji wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12 lipca 2016 r. — więcej na ten temat można przeczytać na stronie Komisji Europejskiej dostępnej pod adresem https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/eu-us-privacy-shield_pl. Podmioty, które przystąpiły do programu Privacy Shield, gwarantują, że będą przestrzegać wysokich standardów w zakresie ochrony danych osobowych, jakie obowiązują w Unii Europejskiej, dlatego korzystanie z ich usług i oferowanych technologii w procesie przetwarzania danych osobowych jest zgodne z prawem.

D. W każdej chwili udzielimy Panu/Pani dodatkowych wyjaśnień odnośnie przekazywania danych osobowych, w szczególności, gdy kwestia ta budzi Pana/Pani niepokój.

9.   Okres przetwarzania danych osobowych

A. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie przetwarzamy Pana/Pani danych osobowych „w nieskończoność”, lecz przez czas, który jest potrzebny, aby osiągnąć wyznaczony cel. Po tym okresie Pana/Pani dane osobowe zostaną nieodwracalnie usunięte lub zniszczone.

B. W sytuacji, gdy nie potrzebujemy wykonywać innych operacji na Pana/Pani danych osobowych niż ich przechowywanie (np. gdy przechowujemy treść zlecenia na potrzeby obrony przed roszczeniami), do momentu trwałego usunięcia lub zniszczenia dodatkowo je zabezpieczamy — poprzez pseudonimizację. Pseudonimizacja polega na takim zaszyfrowaniu danych osobowych, czy też zbioru danych osobowych, że bez dodatkowego klucza nie da się ich odczytać, a zatem takie informacje stają się całkowicie bezużyteczne dla osoby nieuprawnionej.

C. Odnośnie poszczególnych okresów przetwarzania danych osobowych, uprzejmie informujemy, że dane osobowe przetwarzamy przez okres:

  • trwania umowy — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu zawarcia i wykonania umowy;
  • 3 lat lub 6 lat + 1 rok — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (długość okresu zależy od tego, czy obie strony są przedsiębiorcami, czy też nie);
  • 6 miesięcy — w odniesieniu do danych osobowych, które zostały zebrane przy wycenie usługi, a jednocześnie nie doszło do niezwłocznego zawarcia umowy;
  • 5 lat +1 rok — w odniesieniu do danych osobowych wiążących się ze spełnieniem obowiązków z prawa podatkowego;
  • do czasu cofnięcia zgody lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż przez 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody;
  • do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż przez 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych Osobowych lub do celów marketingowych;
  • do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności, jednak nie dłużej niż przez 3 lata — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych głównie do celów analitycznych, wykorzystania cookies i administrowania stroną internetową.

D.  Okresy w latach liczymy od końca roku, w którym rozpoczęliśmy przetwarzanie danych osobowych, aby usprawnić proces usuwania lub niszczenia danych osobowych. Odrębne liczenie terminu dla każdej zawartej umowy wiązałoby się z istotnymi trudnościami organizacyjnymi i technicznymi, jak również znaczącym nakładem finansowym, dlatego ustanowienie jednej daty usuwania lub niszczenia danych osobowych pozwala nam sprawniej zarządzać tych procesem. Oczywiście, w przypadku skorzystania przez Pana/Panią z prawa do zapomnienia takie sytuacje są rozpatrywane indywidualnie.

E. Dodatkowy rok związany z przetwarzaniem danych osobowych zebranych na potrzeby wykonania umowy jest podyktowany tym, że hipotetycznie może Pan/Pani zgłosić roszczenie na chwilę przed upływem terminu przedawnienia, żądanie może zostać doręczone z istotnym opóźnieniem lub może Pan/Pani błędnie określić termin przedawnienia swojego roszczenia.

10. Uprawnienia podmiotów danych

A.   Uprzejmie informujemy, że posiada Pan/Pani prawo do:

  • dostępu do swoich danych osobowych;
  • sprostowania danych osobowych;
  • usunięcia danych osobowych;
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
  • do bycia zapomnianym w wypadku gdy pozwalają na to inne przepisy prawa;
  • otrzymania kopii danych
  • przenoszenia danych osobowych.

B. Szanujemy Pana/Pani prawa wynikające z przepisów o ochronie danych osobowych i staramy się ułatwiać ich realizację w najwyższym możliwym stopniu.

C. Wskazujemy, że wymienione uprawnienia nie mają charakteru absolutnego, a zatem w niektórych sytuacjach możemy zgodnie z prawem odmówić Panu/Pani ich spełnienia. Jednakże, jeżeli odmawiamy uwzględnienia żądania, to tylko po wnikliwej analizie i tylko w sytuacji, gdy odmowa uwzględnienia żądania jest konieczna.

D. Odnośnie prawa do wniesienia sprzeciwu wyjaśniamy, że w każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do sprzeciwienia się przetwarzaniu danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych Osobowych (zostały one wymienione w punkcie III) w związku z Pana/Pani szczególną sytuacją. Musi Pan/Pani jednak pamiętać, że zgodnie z przepisami możemy odmówić uwzględnienia sprzeciwu, jeżeli wykażemy, że:

  • istnieją prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, które są nadrzędne w stosunku do Pana/Pani interesów, praw i wolności lub
  • istnieją podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

E. Ponadto w każdej chwili może Pan/Pani wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Pana/Pani danych osobowych do celów marketingowych. W takiej sytuacji po otrzymaniu sprzeciwu zaprzestaniemy przetwarzania w tym celu.

F. Swoje uprawnienia może Pan/Pani zrealizować w następujący sposób :

  • wysłać e-mail do Administratora Danych Osobowych na adres: kontakt@emumed.pl

11. Prawo do wniesienia skargi

Jeżeli uważa Pan/Pani, że Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, może Pan/Pani wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

12. Postanowienia końcowe

A. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką prywatności obowiązują przepisy z zakresu ochrony danych osobowych.

B. Hotel zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszej Polityki Prywatności z zastrzeżeniem, iż do usług dokonanych przed zmianą Polityki prywatności stosuje się jej wersję obowiązującą w chwili dokonywania rezerwacji usługi.

C. Zmiany Polityki Prywatności nie mogą naruszać praw nabytych przez Gości.

D. Informacja o zmianie Polityki Prywatności zostanie opublikowana w na stronie internetowej Hotelu: [contact-page] na 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie tych zmian.

E.  Niniejsza Polityka prywatności obowiązuje od dnia 01.05.2025 r.


Działamy na terenie całej Polski

Employee
Medical
Unit

Wrocław

Trwa wysyłanie wiadomości

Formularz nie został wysłany

Dziękujemy!

form.successMessage

Wymagana zgoda
© 2025
EmuMed
Badania profilaktyczne z dojazdem do firmy